رویاشو>وبلاگ>نکات آرایشی>پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی
نکات آرایشی4720۱۴۰۲/۱۰/۲۰
پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی

پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی

۱۰ تا از پرفروش ترین برند های آرایشی در ایران که از کیفیت بالایی در لوازم های آرایشی برخوردارند! برند های بسیار متنوعی از لوازم های آرایشی در سراسر بازار موجود هستند که تشخیص برتری آنها نسبت به یکدیگر، سخت و تقریبا نشدنی است، مقایسه ی تک به تک این برند ها با یکدیگر اصلا کار راحتی به نظر نمی آید و اتکا به مقایسات بلاگر های آرایشی به علت اینکه برای تبلیغ از این روش ها استفاده می کنند، زیاد معتبر به نظر نمی رسد.

ما در این مقاله از رویاشو، ده تا از پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی را در ایران به همراه بهترین لوازم آرایشی های این مارک ها معرفی کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید در بین آنها انتخاب کنید. نا گفته نماند که این برند ها جز تاپ تن (۱۰ تا از برترین برند های لوازم آرایشی) هستند که قطعا لیست آنها بیشتر هم خواهد بود، پس نبود برند و مارک آرایشی که شما استفاده می کنید در این لیست به معنای بی کیفیت بودن برند مورد استفاده ی شما نخواهد بود. برند های پرفروشی که قطعا اسم آنها به گوشتان خورده است!

برند آرایشی استی لادر ESTEE LAUDER

برند آرایشی استی لادر را می توان یکی از بهترین لوازم های آرایشی در دنیا دانست که در بسیاری از بهترین سالن های زیبایی تهران نیز میتوانید این برند را مشاهده کنید. این برند یکی از چهارمین فاندر های بزرگ در تولید لوازم آرایشی است که در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد، برند استی لادر به پشتوانه ی یک برند بزرگ آمریکایی قدرت گرفت و رفته رفته به عنوان برندی مستقل به تولید انواع لوازم آرایشی پرداخته است.

استی لادر تا امروز توانسته قدرت بسیاری را در فروش محصولات آرایشی خود در سراسر دنیا به نمایش بگذارد و سالهای پیاپی جایگاهی در تاپ تن و ده نفر اول لیست پر فروش ترین برند لوازم آرایشی در سراسر دنیا رو به خود اختصاص داده و همونطور که میدونید کشور ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و خیلی از میکاپ کاران و سالن های زیبایی از این برند با کیفیت در اجرای میکاپ و کارهاشون استفاده می‌کنند.

برند لوازم آرایشی استی لادر

استی لادر

استی لادر از بزرگ ترین برند های تولید کننده ی لوازم آرایشی در دنیا است. این برند بزرگ در شروع کار و ابتدای تولید، فقط چهار محصول رو پوشش میداد اما با گذشت زمان گستره ی تولید محصولات خود را بزرگ و بزرگ تر کرد، به طوری که در حال حاضر تقریبا تمامی محصولات یک میکاپ کامل را به صورت پکیج و جداگانه در سایت های معتبر و فروشگاه های نمایندگی بفروش گذاشته است. این برند آرایشی محصولات مختلفی مانند لوسیون های پوستی، کرم پودر های با انواع پوشش مختلف و لوازم آرایشی چشم، رژ گونه و ... را دارد.

برند استی لادر از معروف ترین برند های لوازم آرایشی است که دارای تاریخچه و قدمت بالایی در تولید و عرضه لوازم آرایشی می باشد. برند آرایشی استی لادر در رده بهترین محصولات آرایشی و مراقبتی پوست قرار دارد که جلوه ی طبیعی به آرایش شما می بخشند. اگر میکاپ آرتیست هستید و به دنبال بالاتر بردن کیفیت میکاپ مشتریان خود بوده و به دنبال برند آرایشی مناسب میگردید، استی لادر می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما در برند های آرایش باشد.

برند استی لارد با پیشینه تاریخی و همینطور سبک تمایزی که به نسبت برند های لوازم آرایشی رقیب دارد، توانسته تبدیل به یکی از محبوب ترین و همچنین پرطرفدار ترین برند های محصولات آرایشی در سراسر دنیا شود؛ این برند از سال ۱۹۴۶ شروع به فعالیت در عرصه تولید لوازم های آرایشی و محصولات متنوع آرایشی بهداشتی کرد و در حال حاضر در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا، شعبه فعال دارد.

این تولید کننده ی بزرگ محصولات آرایشی ادعا می کنه که جز شرکت های انگشت شماری هست که علاوه بر خلق ارزش زیبایی تمرکز بالایی رو در مراقبت های پوست و مو داره، همچنین از کارهای جالب این برند، خلق محصولات متنوع در پالت های رنگی و تناژ متفاوته که باعث شده افراد مختلفی از نژاد های مختلف از کرم های پودری این مارک آرایشی استفاده کنند.

استی لادر برندیه که محصولاتش رو به ۱۵۰ کشور در دنیا ارسال میکند و در اکثر کشور ها، دارای نمایندگی های فعال و متنوع میباشد، این ازدیاد ارسال و وجود نمایندگی های متنوع باعث شده تا برند استی لادر بسیار بسیار معتبر بوده و مهر تاییدیه ی خیلی از استاندارد های بهداشتی و آرایشی رو داشته باشد.

از بهترین و پر فروش ترین محصولات این برند آرایشی میتوان به کرم پودر، ریمل طلایی و رژگونه ی پودری استی لادر اشاره کرد، همچنین از آنجایی که این برند در تولید محصولات مراقبتی هم فعالیت دارد، از بهترین و با کیفیت ترین این محصولات میشود به کرم دور چشم و سرم جوان ساز این‌ برند اشاره کرد.

برند بهداشتی و آرایشی CLINIQUE

رتبه ی دوم پرفروش ترین برند لوازم آرایشی در ایران به برند کلینیک اختصاص دارد که جز برند های محبوب محصولات مراقبتی پوست در بین ایرانیان نیز میباشد. برند کلینیک با ادعای اینکه هر کسی می تواند یک پوست عالی و بی عیب و نقص داشته باشد، بسیاری از محصولات مراقبت از پوست خود را بولد کرد و باعث ایجاد نگرش و روتین مراقبت از پوست با استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی شد.

برند کلینیک را می توان از اولین برند های آرایشی در زمینه ی تولید محصولات مراقبتی پوست دانست؛ در واقع داستان تولید محصول مراقبتی این برند به زمانی باز می گردد که خانواده ی استی لادر که صاحب برند میلیاردی استی لادر هستند با رویکرد نوینی به دنبال تولید و عرضه محصولات مراقبتی پوست تحت برند جدیدی گرفتند، به همین خاطر خط جدید تولید و عرضه ی محصولات پوستی تحت برند کلینیک شروع شد و در سال ۱۹۶۸ اولین محصول از این برند در بازار عرضه شد، این محصول، یک نوع محلول شستشوی سه کاره شامل لایه بردار، آبرسان و مرطوب کننده بود که به عنوان یک تمیز کننده ی منافذ عالی جهت شستشوی پوست بکار میرفت.

برند کلینیک

برند کلینیک تضمین کننده ی سلامت و شادابی پوست شما! مارک آرایشی کلینیک، دارلی فرمولاسیون گیاهی است که سبب می شود تا این کرم بی خطر و همچنین ضد حساسیت باشد، علاوه بر این یکی از بهترین محصولات مراقبت پوستی است که شما می توانید آن را خریداری کنید، چرا که از کامل ترین خط های تولید محصولات مراقبتی را در بین لوازم آرایشی و محصولات پوستی دارا میباشد، این محصولات به طور معمول به صورت چند کاره و پکیج مانند در بازار عرضه می شوند.

اگه بخواهیم پرفروش ترین محصولات برند کلینیک در ایران را معرفی کنیم،کرم پودر کانسیلری بیآند پرفکتینگ، از لوازم های آرایشی این برند و سرم چشم کاسه ای کلینیک، آبرسان ۱۰۰ ساعته و آبرسان درماتیکالی از بهترین و پر فروش ترین محصولات این برند بشمار میروند.

برند آرایشی نارس NARS

برند آرایشی نارس، یک برند فرانسوی پرفروش است، که همگی‌ ما تبلیغ محصولات این برند رو برای یک بار هم که شده، توسط اینفلوئنسر ها و بلاگر های شبکه های اجتماعی دیده ایم. این برند توسط فرانسوا نارس، خالق جوان در سال ۱۹۹۴ بنیان گذاری شد و تا امروز بسیار موفق عمل کرده؛ اولین مجموعه ی محصولات آرایشی این برند شامل ۱۲ رژ لب با رنگ های جیغ بود که بدلیل بازاریابی خوبی که داشت، موفق شد فروش خوبی را از ابتدای تولید داشته باشد؛ اما به تدریج و رفته رفته خط تولید محصولات آرایشی گسترده شد و در حال حاضر این برند آرایشی ده ها محصول متنوع را در کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه میکند.

برند نارس باور دارد که " زنان هویت های مستقلی دارند و خودشون حق انتخاب چیزهایی را دارند که براشون مناسب تره" و همین ادعا باعث شده که بسیاری از فعالان اجتماعی در خصوص حقوق زنان، این برند رو استند کنند. ناگفته نماند که برند محصولات آرایشی نارس علاوه بر محبوبیت بالا و معروفیتی که داره، شایعاتی هم در رابطه با تست حیوانی محصولاتش منتشر شده که تا به امروز هیچ کدوم از این شایعات رو تکذیب نکرده و همین امر سبب به خطر افتادن ظاهر خوب این برند آرایشی شده!

برند آرایشی نارس

تست حیوانی برند نارس

شایعه ی تست حیوانی محصولات در رابطه با برند آرایشی نارس تست حیوانی در مارک های آرایشی و لوازم بهداشتی در واقع به این معنی است که، محصولات این برند های آرایشی در مرحله ی تست بر روی حیواناتی مانند خرگوش های آزمایشگاهی تست و آزمایش می شوند و همین آزمایشات ممکنه باعث آسیب های طولانی مدت بر روی پوست این حیوانات و حتی چشمن آنها شود و زندگی طبیعی آنها را به طور کلی تحت تاثیر قرار دهد!

حیوانات آزمایشگاهی که بر روی آنها تست انجام میشود، هیچگاه قادر به برگشت به زندگی طبیعی، تولید مثل و حتی بدست آوردن دوباره ی سلامتیشون نخواهند بود، به همین خاطر از سال ۲۰۲۱ به بعد، با جنبش فعالان حمایت از حیوانات در اعتراض به این برند های آرایشی، درخواست لغو آزمایشات محصولات بر روی حیوانات شدند و اکثر برند های آرایشی، تست های حیوانی خود را لغو کردند!

محبوبیت برند نارس

برند لوازم آرایشی نارس یکی از معروف ترین برند لوازم های آرایشی است که بر روی زیبایی طبیعی خانم ها تاکید دارد، و امروزه به علت تنوع محصولات مورد توجه اینفلوئنسر های زمینه زیبایی و میکاپ آرتیست ها قرار گرفته است، از محصولات آرایشی که این برند پرفروش، تونسته رکورد کیفیت و فروششون رو بزند می توان به کرم پودر لانگ ویر و پوشش بالای نارس، رژگونه ی مایع مکعبی، و همینطور رژ لب های جامد این برند هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند.

برند آرایشی لانکوم LANCÔME

از دیگر برند های آرایشی پرفروش در ایران می توان به برند آرایشی لانکوم اشاره کرد، این برند فرانسوی در سال ۱۹۳۵ توسط آرماند پتیژن که یک عطر ساز حرفه ای بود تاسیس شد، جالب است بدانید که علاوه بر اصالت این برند که یک برند فرانسوی است، نام این برند هم از یک قلعه در فرانسه الهام گرفته شده و آیکون گل رز که جزئی از لوگوی این برند است، از گلزار های دور این قلعه ی فرانسوی الهام گرفته شده است.

آشنایی با برند آرایشی لانکوم

ویژگی برند آرایشی لانکوم

برند لانکوم، تولید کننده ی فرمولاسیون های بدون حساسیت! از رازهای موفقیتی که برند لانکوم را تبدیل به یک برند پرفروش در زمینه ی لوازم آرایشی کرده است، میتوان به تولید محصولات آرایشی در کیفیت های بسیار بالا، تست دقیق و همچنین عدم بروز حساسیت های پوستی در این برند اشاره کرد. متخصص های این برند آرایشی با داشتن دقت فراوان در تست محصولات و همچنین حساسیت بالا در تولید و تست فرمولاسیون ها، قادر به تولید و عرضه ی محصولات آرایشی با کمترین میزان حساسیت و آلرژی حتی در پوستهای حساس شده اند. متخصصین این کمپانی برای تولید یکی از کرم پودرهای برند لانکوم، برای ۸ سال تست های مختلفی انجام داده اند، تا هنگامی که توانستند با بکار گیری مواد ارگانیک، کرم پودری را با کمترین میزان آلرژی تولید کنند. از پر فروش ترین محصولاتی که این برند آرایشی معتبر به بازار ارائه کرده است، می توان به کرم پودر ارگانیک میریکل، و ریمل مونسیور بیگ لانکوم اشاره کرد.

برند آرایشی هدی بیوتی Huda beauty

مارک آرایشی هدی بیوتی، جز مطرح ترین و پرفروش ترین برند های آرایشی دنیا است که توسط خانم هودا کتان بنیان گذاری شده و با اینکه این برند مرتبط با یک کمپانی نوپا به نسبت دیگر کمپانی های تولید کننده ی لوازم آرایشی است و در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را شروع کرد، اما خط تولید این برند بسیار پرکار و با کیفیت می باشد.

از مزیت های برتری این برند به نسبت باقی برند های آرایشی می توان به عاری بودن مواد اولیه از مواد شیمیایی اشاره کرد ؛ به همین خاطر این برند آرایشی معروف یکی از بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای آلرژی های پوستی هستند.

یکی از با کیفیت ترین محصولات هدی بیوتی ، پالت سایه های این برند آرایشی است که دارای رنگ های مختلفی بسته به اسم پکیج می باشد، برای مثال پالت سایه ی نود NUDE دارای پلت سایه های رنگ کمرنگ و سراسر تنالیته کرم می باشد، از جمله محصولات پر فروش و با کیفیت این برند آرایشی محبوب می توان به پودر فیکس، رژلب های کوچک و جیبی، پالت سایه ناوتی و کانتور های چرب پودری اشاره کرد.

برند لوازم آرایشی هدی بیوتی

تاریخچه برند هدی بیوتی

تولد این برند از آنجایی شروع شد که هدی کتان در دبی تحت عنوان میکاپ آرتیست مارک رولون در یک سالن زیبایی مشغول به کار شد، اما رفته رفته تصمیم به ساخت بدند آرایشی خود گرفت و سپس در سال ۲۰۱۳ موفق به ثبت برند خود شد. برند آرایشی هدی بیوتی یکی از زیبا ترین کالکشن های موجود در رنگ های متفاوت را عرضه می کند که شامل رژ لب های متفاوت و همچنین پلت های سایه مونو کروم است، این برند آرایشی با پیگمیشن بالایی که دارد به شما تجربه یک میکاپ بی نقص و بی نظیر را خواهد داد.

ناگفته نماند که این برند آرایشی، موسس خود هدی کتان را تبدیل به یکی از ثروتمند ترین میکاپ آرتیست های دنیا کرد.

برند آرایشی گرلیان GUERLIAN

مارک لوازم آرایشی گرلین را می توان از لاکچری ترین برند های موجود در بین لوازم های آرایشی حساب کرد، این برند مرتبط با کسب و کار یک برند عطر با سابقه ی بیش از یک قرن به نام گرلین می باشد که در فرانسه فعالیت دارد.

برند آرایشی گرلین به علت محتویات خاص مانند وانیل و کانانگا فرانسوی برندی لوکس محسوب می شود و علاوه بر این محصولاتی بر پایه ی مواد تشکیل دهنده ی ارگانیک دارد، به همین دلیل طیف طرفداران لوکس پسند و حساسی از این برند آرایشی حمایت می کنند‌.

ویژگی گرلین

گرلین، برند آرایشی مختص لوکس پسندان! همانطور که گفتیم، این برند علاوه بر فرمولاسیون لوکس و ارگانیک دارای بسته بندی و پکیجینگ محصول به صورت لاکچری می باشد و همین امر بر بازاریابی آنها کمک دو چندان کرده است، از بهترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی این برند می‌توان به پرایمر طلای گرلین و سرم جوان کننده ی این برند اشاره کرد.

برند آرایشی کریستین دیور Dior

برند دیور را می توان از پیشکسوت ترین و قدیمی ترین برند های آرایشی در دنیا دانست که فعالیت آن به سالهای اوایل قرن ۱۹ بر میگردد، این برند آرایشی از سال ۱۹۰۵ تاسیس شده و دست به دست به مدیریت افراد توانمند بسیاری سپرده شده،از پر فروش ترین لوازم های آرایشی این برند پیشکسوت می توان به کرم پودر تیوپی دیور، پنکک پودری دیور و هایلایتر شاین آن اشاره کرد.

برند لوازم آرایشی دیور توسط سلبریتی های معروف مانند لیدی گاگا، ویکتوریا بکهام، بابی براون و میکاپ آرتیست های معروفی مانند الناز گلرخ مورد استفاده و نقد قرار گرفته است.

برند لوازم آرایشی دیور

برند آرایشی اربن دی کی URBAN DECAY

این برند آرایشی، شروعی بسیار جالب دارد که باعث شده الهام بخش بسیاری از تغییرات در پالت های رنگی لوازم های آرایشی باشد، شروع کار این برند از جایی استارت خورد که صاحب این برند، سندی لرنر از رنگ های کمرنگ و نودی که کل بازار را فرا گرفته بودند؛ خسته شده و به دنبال تولید رنگ هایی هیجان انگیز و متنوع، دست به شروع خط تولید برند لوازم آرایشی خود می زند؛ لرنر به واسطه ی شغلی که داشت، رنگ های بسیاری را میشناخت و ایده های خلاقانه بسیاری را پرورش می داد، تا اینکه به کمک یک پارتنر کاری شروع به تولید لاک و رژ لب کرد و رفته رفته دایره ی محصولات خود را گسترش داد.

مزیت های اربن دی کی

اربن دی کی، برند خلاقانه و سازگار با پوست! از معیار هایی که این برند آرایشی را از برند های دیگر متمایز می کند، فاقد پارابن بودن و مواد مضر مانند، فتالات و سولفات هستند که سبب محبوبیت بالای این برند شده و همچنین حفظ سلامت پوست می شود.

محصولات آرایشی محبوب و پرفروش از این برند شامل پودر فیکس کاسه ای ، پرایمر چشم و اسپری فیکس می باشند که توسط بسیاری از میکاپ آرتیست های خارجی استفاده می شوند.

برند آرایشی فنتی بیوتی FENTY BEAUTY

ریانا، خواننده و سلبریتی معروف در سال ۲۰۱۳ استارت راه اندازی و بیزنس شخصی خود را در زمینه ی تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی شروع کرد. این خواننده ی معروف که علاوه بر چهره ی شخصی برند خودش، مالک و تاسیس کننده ی این برند بود در ابتدای کار با همکاری با شرکت های ساخت و تولید کننده ی لوازم آرایشی معروف مانند پارلوکس و کازمتیکس همکاری کرد و سپس بعد از چند سال فعالیت موفق به راه اندازی خط تولید شخصی خود شد.

برند آرایشی فنتی بیوتی در بین معروف ترین و رده بالاترین برند های لوازم آرایشی قرار دارد، خواننده ی معروف ریانا آرایش های متعددی با این برند لوازم آرایشی در لایو های خود انجام داده است و به همین خاطر این برند لوازم آرایشی یکی از معروف ترین برند های صنعت لوازم آرایشی است. فروش محصولات برند فنتی بیوتی سالانه حدود ۳ میلیارد تخمین زده شده که این مبلغ به خودی خود ، مبلغ چشمگیری به نظر می رسد؛ از میکاپ آرتیست های ایرانی که از این برند آرایشی استفاده می کند می توان به صدف بیوتی و الناز گلرخ اشاره کرد.

فنتی بیوتی بهترین برند لوازم آرایشی

چرا فنتی بیوتی

فنتی بیوتی برند آرایشی با بیش از ۴۰ تناژ رنگی برای همه ی رنگ پوست ها است! این برند آرایشی، اولین برندی است که توانسته است ۴۰ رنگ کرم پودر را تولید کند که برای انواع طیف پوستی روشن تا تیره کاربرد داشته باشد، بسیاری از میکاپ آرتیست های سیاه پوست، از نبود کرم پودر هایی با تناژ رنگی تیره انتقاد میکردند اما هیچ کدام از تولید کننده های لوازم آرایشی مانند کیم کی برند کیم کارداشیان و برند بنفیت، کرم پودر های تناژ پوستی تیره را تولید نکرده بودند!

به همین خاطر این برند توسط خیلی از میکاپ آرتیست های سیاه پوست مورد استقبال قرار گرفت، اگر تن رنگی پوست شما نیز جز رنگ پوست هایی است که در هیچ تناژ رنگی کرمی پیدا نمی شود، فنتی بیوتی می تواند پاسخگوی رنگ دلخواهتان با کیفیت بالا باشد‌.

از دیگر ویژگی های متمایز این برند آرایشی، پکیجینگ و بسته بندی متفاوت و زیبای این برند است که اکثرا در رنگ صورتی کمرنگ می باشد، محصولات پرفروش این برند آرایشی شامل رژلب های مایع، رژگونه های استیکی و هایلایتر پودری است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

برند آرایشی شارلوت تیلبری Charlotte Tilbury

آخرین برند آرایشی پر فروشی که قصد داریم به شما در این مقاله از رویاشو معرفی کنیم، برند آرایشی شارلوت تیلبری است، این برند آرایشی توسط میکاپ آرتیست محبوب و مشهوری که دوران فعالیت ۲۰ ساله دارد، در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و تنها با گذشت یک سال از سال تاسیس موفق شد تا رکورد فروش خود را بزند!

شارلوت تیلبری با شعار " ما عاشق کاری هستیم که انجام میدیم و تلاش میکنیم بهترین باشیم." توانست برند خود را پرزنت کند.

ویژگی شارلوت تیلبری

شارلوت تیلبری، برندی با رویکرد جسارت و رویا پردازی! از دیگر سخنان معروف این شخص می توان فهمید که در برند شارلوت، رویا پردازی و جسارت حرف اول را می زند! "جرات رویا پردازی داشته باشین و اون رو محقق کنید" شارلوت تیلبری از معروف ترین و پر فروش ترین محصولات این برند می توان به ریمل مینی شارلوت از این برند و پالت های سایه ی شارلوت تیلبری اشاره کرد.

برند لوازم آرایشی مورد علاقه شما

آیا شما هم تجربه استفاده از لوازم آرایشی و محصولات برند های این لیست را دارید؟ و یا علاقه مند به استفاده از این محصولات برند آرایشی هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر از برند های لوازم آرایشی و میکاپ با مقاله های خواندنی و سرگرم کننده ی ما در رویاشو همراه باشید!

پرفروش ترین برند لوازم آرایشی در ایران کدام است؟
علاوه بر برند های خارجی، برندهای ایرانی بسیاری نیز هستند که با کیفیت بالا درحال تولید هستند و برند آرایشی مای و سینره را میتوان در دسته پرطرفدار ترین برندهای آرایشی ایرانی دانست.
نظرتان را بنویسید
سالن زیبایی شهرک گلستان ، معرفی بهترین ها
۱۴۰۳/۱/۱۷

سالن زیبایی شهرک گلستان ، معرفی بهترین ها

سالن های زیبایی شهرک گلستان زیاد و متنوع هستند و بانوان، خانم ها و دختران می توانند از تمامی خدمات زیبایی و آرایشی مثل میکاپ صورت، آرایش عروس ، تتو ، پاک کردن تتو

آشنایی با انواع فرم صورت
۱۴۰۳/۱/۱۷

آشنایی با انواع فرم صورت

با شناخت فرم صورت خود میتوانید نوع میکاپ، فرم ابرو و تمام موارد زیبایی را خیلی اصولی تر و زبیاتر انجام دهید.

خطرات استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته
۱۴۰۳/۱/۱۷

خطرات استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته

استفاده از لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته، ممکن است شما را دچار بیماری های پوستی کند.

انواع آرایش عروس
۱۴۰۳/۱/۱۷

انواع آرایش عروس

آرایش عروس یکی از مهم ترین المان هایی است که در مراسم عروسی حائز اهمیت میباشد.

پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی
۱۴۰۳/۱/۱۷

پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی

پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی در سال های اخیر کدام برندها بوند؟ کیفیت کدام برند ها بالاتر بوده است؟