صفحه اصلی>بلاگ>نکات زیبایی ناخن>کاشت ناخن در تهران به چه صورت می باشد؟
کاشت ناخن در تهران به چه صورت می باشد؟

کاشت ناخن در تهران به چه صورت می باشد؟

این روزا خانم ها برای زیبایی بیشتر دست هایشان از کاشت ناخن در تهران استفاده میکنن کاشت ناخن در تهران علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند ، بسیار مناسب است . کاشت ناخن در تهران انواع زیادی دارد ،و همینطور مزایا و عوارض دارد.

کاشت ناخن قالبی

در این نوع کاشت ناخن در تهران مواد را درون قالب آماده ناخن مصنوعی میریزند تا به شکل ناخن درآید و بعد از زدن مواد ضد قارچ روی ناخن ، با مهارت قالب را روی صدف ناخن ها قرار می دهند و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میدارند و سپس طراحی آن را شروع می کنند . این روش کاشت ناخن در تهران دوام زیادی ندارد.

متاسفانه در این روش ناخن خیلی زود شکسته می شود و قابلیت بسیار زیادی در هواگیری دارد.

این روش نیاز به سوهان کاری ندارد بنابراین در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود.

به دلیل ضخیم بودن کاشت ناخن در تهران، کار حالت طبیعی ندارد .

در این روش نسبت به روش های دیگر کاشت ناخن در تهران مواد بیشتر مصرف میشود. و نکته بسیار مهمکاشت ناخن قالبی برای افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند ، مناسب نیست زیرا در این نوع کاشت ناخن در تهران باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند.

کاشت ناخن

کاشت ناخن پودری

در این مدل کاشت، ناخن کار ابتدا با استفاده از الکل ناخن و اطراف آن را ضدعفونی می کند و پس از انتخاب اندازه مناسب سرناخن ها هر سری را با زاویه 45 درجه حدود 20 ثانیه نگه می دارند و سپس با سوهان کوتاه می کنند .

سپس، باندر را آهسته و ضربه مانند روی ناخن می زنند و بعد روی تمام سطح ناخن صمغ یا چسب زده و ناخن را در پودر ناخن محفظه فرو می کنند و 5 ثانیه بعد بیرون می آورند و پس از خشک شدن، پودرهای اضافی را با برس پاک می کنند . سپس دوباره روی ناخن ها و نوکشان چسب می زنند .

برای اینکه ناخن های رنگی داشته باشید ، می توانید از پودر رنگی استفاده کنید و سپس چسب بزنید، اکتیویتر را مثل لاک روی ناخن بزنید . سپس قسمت های بیرون زده را به وسیله سوهان نرم صاف کنید. در آخرپس از استفاده از تاپ گت ، روغن ناخن را به کناره های ناخن بمالید.

کاشت ناخن در تهران پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن در تهران است.

در اثر ضربات از خود استحکام بالایی نشان می دهد.

صدف ناخن را کشیده تر و ناخن ها را زیباتر نشان می دهد.

کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد. کاشت ناخن پودری به علت زمان بر بودن برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود.

کاشت ناخن ژله ای

در این مدل کاشت با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین ، لایه ای شیشه ای و محکم روی سطح ناخن ها می سازند.پس از هربار ژل زدن بر سطح ناخن ها دست را در دستگاهی به نام UV قرار می دهند و به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین می برند. دوام این نوع کاشت ناخن در حدود دو هفته است.

انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود.

آسیبی به ناخن در کاشت نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد نیاز به ترمیم دارد یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. درمان مشکلات کاشت ناخن در تهران اگر ناخن ها عفونت کنند باید فرد از آنتی بیوتیک ها استفاده نماید و اگر جرم به وجود بیاید، باید جرم ها برداشته شوند. اگر ناخن از سطح جدا شده باشد برای درمان ناخن باید از جا در آورده شود.

درمان در مراحل اولیه، سبب رشد مجدد ناخن می شود اما اگر زمان زیادی گذشته باشد و درمان صورت نگرفته باشد زیر ناخن پوسته هایی تشکیل می شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می شود.

نکته مهم

اگر به هر دلیلی تمایل به کاشت ناخن دارید ، به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و دقت کنید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند.

نظرتان را بنویسید
معرفی انواع کاشت ناخن

معرفی انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از پرطرفدار ترین کارهای زیبایی است که میان بانوان بسیار محبوب بوده و کمتر کسی را میتوان بدون کاشت ناخن مشاهده کرد. اما کاشت ناخن انواع متفاوتی داشته و آشنایی با انواع آن میتواند در انتخاب شما بسیاری تاثیر گذار باشد.

ترمیم ناخن در بهترین و بهداشتی ترین سالن های زیبایی

ترمیم ناخن در بهترین و بهداشتی ترین سالن های زیبایی

ترمیم ناخن امروزه بیشتر دخترها و خانم های جوان برای زیبایی دستان خود و راحت بودن برای لاک نزدن و خراب نشدن آن ها به کاشت ناخن روی آورده اند که کاشت ناخن هم دوره ای دارد و باید ماهی یک بار به ترمیم ناخن پرداخت که هم برای بهتر ماندن ناخن ها و هم برای اینکه زیر آن ناخن خودتان بلند می شود، الزامی است. مراحل ترمیم ناحن ناخن هایی که کاشت می شوند حتی اگر دچار شکستگی نشود و هواهم نگیرد و ترک هم

کاشت ناخن در تهران به چه صورت می باشد؟

کاشت ناخن در تهران به چه صورت می باشد؟

این روزا خانم ها برای زیبایی بیشتر دست هایشان از کاشت ناخن در تهران استفاده میکنن کاشت ناخن در تهران علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند ، بسیار مناسب است . کاشت ناخن در تهران انواع زیادی دارد ،و همینطور مزایا و عوارض دارد. کاشت ناخن قالبی در این نوع کاشت ناخن در تهران مواد را درون قالب آماده ناخن مصنوعی میریزند تا به شکل ناخن درآید و بعد از