صفحه اصلی>بلاگ>نکات مراقبت از پوست>نکات مهم آماده سازی پوست قبل از آرایش را بدانید
نکات مهم آماده سازی پوست قبل از آرایش را بدانید

نکات مهم آماده سازی پوست قبل از آرایش را بدانید

آماده سازی پوست قبل از آرایش

نکات خاصی وجود دارد که شما باید برای آماده سازی پوست قبل از آرایش به این نکات توجه نمایید؛ چراکه آرایش زمانی می‌تواند یک‌دست برروی پوست خود را نشان دهد که پوست شما زیر سازی مناسبی داشته باشد و یک زیرسازی مناسب صددرصد باید طبق اصول و روش‌های خاصی انجام پذیرد. به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان این است که مراحل خاصی را برای آماده سازی پوست خود قبل از انجام آرایش صورت در نظر داشته باشید.

در مرحله اول پوست خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید؛ چرا که یک پوست پاک و پاکیزه به راحتی می‌تواند هر ماده ای را بر روی خود به راحتی جذب کند پس بهتر است از انواع ژل های شستشو و یا فوم شستشو برای پاکسازی صورت خود استفاده کنید البته برخی از افراد از شیر پاک کن استفاده می‌کنند. اما شیر پاک کن برای پاک کردن آرایش است و شما اگر بتوانید از مواردی که گفته شد استفاده کنید، پاکسازی پوست خود را اصولی تر انجام داده اید.

برای دانستن نکات مراقبت از پوست کلیک کنید.

نواقص صورت را بپوشانید

یکی از اصلی ترین راه ها این است که برای آماده سازی پوست قبل از آرایش بعد از پاکسازی نقص های پوست خود را بپوشانید. این کار میتواند برای رفع انواع لکه، جای جوش و یا حتی تیرگی دور چشم باشد که شما می‌توانید با استفاده از کانسیلر، پرایمر و یا هر ماده دیگری به این شکل این کار را به نحو احسن انجام دهید.

در ابتدا رفع تیرگی دور چشم مهم ترین کاری است که شما باید انجام دهید و سعی کنید این کار را با ظرافت و در کمال لطافت انجام دهید و اینکه پایین پلک و بالای پلک را به صورت ضربه‌ای با کرم پودر بپوشانید. این کار برای یکدست شدن آرایش شما بسیار کمک می‌کند. البته برخی از افراد نیز از انواع ماسک ها استفاده می‌کنند که این ماسک ها می‌تواند به عنوان ماسک لب نیز بر روی پوست عمل کند.

توجه داشته باشید که برای خرید کانسیلر باید سعی کنید همیشه به نوع پوست خود توجه کنید؛ چرا که پوست چرب و خشک هر کدام کانسیلر خاصی را می‌طلبد و به همین خاطر، همیشه در هنگام خرید کانسیلر این نکته را مورد توجه قرار دهید که به جنس و نوع پوست خود توجه نمایید و این موضوع را در اولویت قرار دهید؛ چرا که در غیر این صورت نخواهید توانست از خرید کانسیلر انتخابی خود احساس رضایت داشته باشید.

نکات آرایشی

کرم ضد آفتاب قدرتی خاموش

برخی از افراد متاسفانه برای زیرسازی آرایش خود به هیچ عنوان از کرم ضدآفتاب استفاده نمی کنند. بهتر است بدانید که کرم ضدآفتاب مهم‌ترین زیرسازی است که شما باید آن را مورد استفاده قرار دهید. به این جهت که حتی نور لامپ نیز می‌تواند برای پوست انسان آسیب خاصی را به وجود آورد و کرم ضدآفتاب به‌راحتی می‌تواند پوست شما را از هر نوع آسیب به واسطه اشعه دور نگه دارد. سعی کنید به جای استفاده از انواع کرم پودر و پنکیک های مختلف از ضدآفتاب به عنوان یک زیر ساز عالی استفاده کنید.

البته اگر قصد استفاده از کرم پودر پنکیک و یا هر ماده دیگری را دارید بهتر است برای زیرسازی این مواد از لایه ضدآفتاب استفاده کنید؛ چرا که این گونه پوست صورت شما در مقابل مشکلات روشنایی به خوبی می‌تواند خود را حفظ کند. ولی سعی کنید اطراف چشم را به واسطه کرم ضد آفتاب مورد مرحمت قرار ندهید. آماده سازی پوست قبل از آرایش به واسطه کرم ضد افتاب را جدی بگیرید.

کرم ضد آفتاب قبل از آرایش صورت

مرطوب کننده را فراموش نکنید

اما نکته دیگر در مورد آماده سازی پوست قبل از آرایش توجه به این نکته است که شما باید یک مرطوب کننده مناسب را برای صورت خود استفاده کنید. به این جهت که اگر پوست چربی دارید مرطوب کننده فاقد چربی و اگر پوست خشکی دارید متناسب با پوست خود یک کرم مرطوب کننده عالی را انتخاب کنید؛ چرا که در هر صورت چربی پوست باید در یک حد استاندارد رعایت شود و در غیر این صورت صددرصد آسیب های خاصی به بافت پوست شما وارد خواهد آمد.

در برخی از موارد بسیاری از مشکلات پوستی مانند چین و چروک به واسطه عدم رطوبت پوست ایجاد می شود، پس سعی کنید قبل از آرایش برای زیرسازی اصولی بعد از پاکسازی استفاده از کرم مرطوب کننده متناسب با پوست خود در برنامه زیر سازی صورت خود از یاد نبرید.

اهمیت استفاده از مرطوب کننده قبل از آرایش صورت

از ماسک های خانگی استفاده کنید

سعی کنید پوست خود را همیشه به واسطه انواع ماسک‌های خانگی مورد رسیدگی قرار دهید؛ چرا که پوست اگر به آن رسیدگی نشود صددرصد اثر پیری به زودی برروی آن خواهد نشست و طراوت و تازگی خود را از دست خواهد داد. به همین خاطر همیشه بعد از شستن صورت و پاک کردن آرایش از ماسک های خاصی مانند آلوورا، نشاسته و یا ماسک های خانگی دیگر استفاده کنید و توجه داشته باشید که تا حد امکان در منزل از آرایش های سنگین و حتی آرایش های سطحی استفاده نکنید.

سعی کنید بیشتر پوست خود را به صورت یکنواخت و آزاد نگهداری کنید که پوست بتواند یک راه تنفسی خوب را تجربه کند؛ چرا که استفاده از ماسک‌های خانگی و همچنین توجه به مسائلی که گفته شد می‌تواند پوست شما را همیشه روشن، شفاف و شاداب نگه دارد. آماده سازی پوست قبل از آرایش درکنار مواردی که گفته شد می‌توانید یک آرایش یکدست و حرفه‌ای را مشاهده کنید.

خواص ماسک خانگی

کلام آخر

بدون شک اهمیت آماده سازی پوست قبل از آرایش به این جهت است، که شما بتوانید آرایش یکدست و مهم تر از همه منسجم تری را مشاهده کنید به این صورت توصیه ما به شما این است که به زیرسازی آرایش خود توجه کنید و از پاکسازی های قوی استفاده نمایید و مهم تر از همه نواقص صورت خود را به صورت اصولی بپوشانید.

به این صورت که شما در این شرایط خواهید توانست آرایش زیبا و کاملا فیکسی را برروی پوست صورت خود مشاهده کنید و لازم نیست از وسایل آرایشی گران استفاده کنید. بلکه از زیرسازی اصولی پیروی کنید تا بهترین آرایش را مشاهده کنید.همیشه زیرسازی مهمترین قسمت یک آرایش اصولی می باشد.

برای یافتن بهترین سالن ها و مراکز زیبایی با رویاشو همراه باشید

نظرتان را بنویسید
یخ درمانی صورت

یخ درمانی صورت

طبق گفته متخصصان زیبایی، استفاده از یخ میتواند تاثیر بسزایی در شفافیت و سلامت پوست داشته باشد.

بهترین روش برای اصلاح صورت

بهترین روش برای اصلاح صورت

در میان روش های اصلاح و شیو صورت، روش هایی هستند که میتوانند آسیب کمتری به پوست شما زده و در برخی موارد حتی برای پوست شما مفید نیز باشند.

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب

کرم ضدآفتاب ازجمله موارد ضروری است که حتما باید در سبد خرید شما قرار گیرد.

نکات مهم آماده سازی پوست قبل از آرایش را بدانید

نکات مهم آماده سازی پوست قبل از آرایش را بدانید

آماده سازی پوست قبل از آرایش نکات خاصی وجود دارد که شما باید برای آماده سازی پوست قبل از آرایش به این نکات توجه نمایید؛ چراکه آرایش زمانی می‌تواند یک‌دست برروی پوست خود را نشان دهد که پوست شما زیر سازی مناسبی داشته باشد و یک زیرسازی مناسب صددرصد باید طبق اصول و روش‌های خاصی انجام پذیرد. به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان این است که مراحل خاصی را برای آماده سازی پوست خود قبل از انجام آرا

نکات مراقبت از پوست

نکات مراقبت از پوست

مراقبت از پوست همه خانم ها به داشتن پوستی مانند حریر علاقه دارند لازم به ذکر است که همه خانم ها راه دست آن را بلد نیستند. داشتن پوستی نرم و لطیف بسیار جذابه و یک حس اعتماد به نفس به هر شخص می دهد و مهم تر از آن مراقبت از پوست است همه افراد این موضوع را دوست دارند و میخواهید راه این موضوع را بلد باشند