صفحه اصلی>وبلاگ>نکات آرایشی>با گران ترین و لوکس ترین برند های لوازم آرایشی دنیا آشنا شوید!
نکات آرایشی4920۱۴۰۲/۸/۳۰
با گران ترین و لوکس ترین برند های لوازم آرایشی دنیا آشنا شوید!

با گران ترین و لوکس ترین برند های لوازم آرایشی دنیا آشنا شوید!

امروزه با همه گیر شدن استفاده از لوازم آرایشی و مراقبتی پوست، اسکین کر و میکاپ دو امر عجین شده با لایف استایل افراد اعمم از زنان و مردان شده است؛ با اهمیت استفاده از محصولات مراقبت پوستی در زندگی روزمره ؛ فرقی ندارد جنسیت شما زن و یا مرد تعریف می شود، شما حتما از کالاهای مراقبتی و لوازم آرایشی در زندگی روزمره تان استفاده خواهید کرد.

همین امر باعث شده تا محصولات مراقبت پوستی و لوازم آرایشی به یکی از پرفروش ترین محصولات تجاری در بسیاری از کشور ها تبدیل شود و هزاران برند متفاوت در دنیا، دارای شعبه های فعال فروش باشند. همچنین در سالن های زیبایی سعادت آباد شاهد افزایش چشم گیر استفاده از برند ها مطرح و لوکس دنیا هستیم، چراکه کیفیت مواد یکی از اصلی ترین المان های سالن های زیبایی این منطقه بشمار میرود.

همچنین تفاوت تناژ رنگی پوست، علاقه ی فرهنگ های متفاوت به رنگ های مختلف، تنوع فرم های صورت و موارد اینچنینی سبب شده است تا این برند ها محصولات متنوع بسیاری را تولید کنند و این بازار رفته رفته به مارکت میلیون دلاری با گستره قیمتی مختلف تبدیل شود.

در این مقاله از رویاشو قصد داریم این برند های میلیون دلاری لوازم آرایش را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم، پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین برند های لوازم آرایشی در دنیا

برند چنل channel

برند شَنل توسط گابریل کوکو چنل در سال ۱۹۱۰ تاسیس شد، اگر از علاقه مندان به مد و فشن هستید حتما نام این برند به گوش شما آشنا به نظر می رسد، چرا که برند شنل در طراحی پوشاک نیز فعالیت دارد و اصل گستره ی فعالیت این برند طراحی پوشاک و فشن شو های متعدد است. از آنجایی که تمامی برند های معروف دنیا دارای یک مبنای به خصوص هستند، طراحی پوشاک و همچنین لوازم آرایش این برند بر اصل کلاسیک بودن مبنا گذاری شده است.

برند چنل از لوکس ترین و گران ترین برند های لوازم آرایشی دنیا

این برند لوازم آرایشی یکی از لوکس ترین و گران ترین برند های تولید لوازم آرایش در دنیاست که با نام کوکوچنل نیز شناخته می شود، لوازم آرایشی های برند چنل دهه هاست که لقب ابرقدرت دنیای مد را به دوش می کشد؛ استفاده از لوازم آرایشی برند شنل مانند کلاسیک بودنش به شما احساس اعتماد بنفس و همچنین لوکس بودن می دهد.

محصولات آرایشی شنل با توجه به مواد اولیه باکیفیتی که دارند، دارای اعتبار بالایی بین اینفلوئنسر ها و همچنین آرایشگران زیادی هستند.

شنل یکی از بهترین برند های لوازم آرایشی در دنیا

سبک جذاب پرزنت این برند آرایشی و مدل های آرایشی آنها سبب جذب هر بیننده ای خواهد شد ، و با یکبار استفاده از برند شنل این بینندگان تبدیل به استفاده کنندگان و طرفداران پر و پا قرص این برند خواهند شد؛ علاوه بر جذابیت و اصلیت برند چنل در ارائه لوازم آرایشی ، این برند دارای تاریخچه ی جذابی در صنعت عطرسازی، لوازم آرایش و همچنین فشن و استایل می باشد.

برند شنل را می توان جز اولین برند های لوازم آرایشی که در روتین میکاپ و پوستی بانوان ماندگار شد دانست.

بازه قیمتی محصولات آرایشی برند چنل channel

مهم نیست چقدر سخت پسند باشید، طراحی لوکس و در عین حال کاربردی محصولات آرایشی چنل ، همچنین مرغوبیت بالای این برند لوازم آرایشی شما را برای خرید از برند لوازم آرایشی چنل راضی خواهد کرد.

محصولات لوازم آرایشی برند چنل در بازه قیمتی ۴۵ الی ۳۲۵ دلار در بازار عرضه می شوند که این محصولات دارای تنوع متفاوت و کارایی مختلفی هستند؛ به همین خاطر محصولات این برند در دسته لوازم آرایشی گران قیمت و لوکس قرار می گیرد.

پرفروش ترین لوازم آرایشی های برند چنل channel

از معروف ترین و پر فروش ترین لوازم آرایشی برند چنل channel می توان به کرم پودر های تناژ متفاوت آن، رژلب Rouge coco و رژگونه Joues اشاره کرد که در عین کیفیت بالا ، جذابیت بسیار زیادی به پوست شما خواهند داد.

ویژگی های برند چنل

برند دیور Dior

برند کریستین دیور را می توان به عنوان تاریخی ترین برند لوازم آرایشی و عطر سازی دنیا معرفی کرد، این برند محبوب در سال ۱۹۴۶ توسط موسس خود ، کریستین دیور شروع به فعالیت کرد و از همان سال های آغازین به علت کیفیت بالا و پرزنت محصولی که داشت از توجه مردم و صنعت زیبایی برخوردار شد.

این برند فرانسوی دارای گستره محصولات بسیار متفاوتی از جمله لوازم آرایشی، محصولات مراقبتی و همچنین عطر های متنوع است که از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات آن می توان به کرم پودر های تناژ متفاوت این برند آرایشی و پالت سایه ی چشم آن اشاره کرد.

بلاگر ها و برند دیور

محصولات لوازم آرایشی برند دیور مورد استفاده مدل ها و اینفلوئنسر های زیبایی میباشد. برند لوازم آرایشی دیور توسط اینفلوئنسر های بسیاری معرفی و نقد می شود و یکی از پر استفاده ترین برند های لوازم آرایشی از لیست گران ترین لوازم آرایشی های دنیا به شمار می رود.

برند دیور را می توان فعال ترین برند و پایه ثابت مراسم های هالیودی و فرش قرمز ها دانست، چرا که با توجه به تاریخچه ای که دارد آوازه ی محصولات و کیفیت آن در سراسر دنیا پیچیده است.

دیور بیشتری استفاده را در میان انفلوئنسرهای زیبایی دارد

محدوده قیمتی برند دیور Dior

از مزیت های این برند می توان به محدوده قیمتی منعطف آن اشاره کرد. آن با توجه به رده محصولات اشاره کرد، این انعطاف قیمتی سبب شده تا این برند لوازم آرایشی توسط قشر های مختلفی استفاده شود؛ محدوده قیمتی این برند لوازم آرایشی از ۲۵ الی ۲۴۵ دلار قرار میگیرد؛ نا گفته نماند که برند محصولات آرایشی دیور دارای نسخه های لیمیتد آدیشنی است که در محصولات محدود طراحی و ساخت می شود ، این نسخه لوازم آرایشی های محدود انگشت شمار دارای قیمت های بسیار زیادی هستند که به طور مخصوص برای سلبریتی ها و پرزنت محصول تولید می شوند.

بهترین محصولات دیور

پر فروش ترین محصولات برند دیور Dior

برند دیور در محصولات آرایشی متنوعی عرضه محصول دارد که از معروف ترین این محصولات می توان به هایلایتر های سوپر شاین این برند اشاره کرد که توسط مدل های بسیاری در فضای مجازی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است، از دیگر محصولات پرفروش آرایشی این برند می توان به زیر ساز و پرایمر Diorskin Forever Undercover و حجیم کننده لب Dior Addict Lip Maximizer اشاره کرد.

برند ایو سن لوران YSL

برند ایو سن لوران با یک شعار متنوع جا پای خود را در صنعت زیبایی محکم کرد و طرفداران بسیاری را پیدا کرد، این برند آرایشی معتقد است میکاپ باید ظاهری طبیعی داشته باشد و بر روی زیبایی های ظاهری تاکید کند به همین دلیل شعار آرایش طبیعی را در راست کار خود قرار داده؛ طراحان این برند معتقدند که تقلید کورکورانه از آرایش های گرافیکی و غلیظ به افراد بسیاری تحمیل شده و دیگر در صنعت آرایشی امروز جایی ندارد، بلکه آرایش باید ظاهر طبیعی شما را نشان دهد و به زیبایی طبیعی شما بیافزاید. به همین خاطر این برند ، با شعار متنوعی که داشت توانست مورد علاقه بسیاری از افراد شود.

عطرهای برند دیور

ویژگی های برند ایو سن لورن

برند آرایشی ایو سن لورن ، با رویکرد حفظ زیبایی طبیعی! علاوه بر رویکرد جدید و نوینی که این برند آرایشی در راست کار خود قرار داد و سعی کرد تمامی محصولات خود را با در نظر گرفتن این رویکرد به بازار عرضه کند، این برند آرایشی بدون در نظر گرفتن جنسیت مصرف کنندگان محصولات آرایشی خود، لوازم متعددی را به بازار عرضه می کند، متخصصین و طراحان این برند علاوه بر حفظ زیبایی طبیعی معتقدند که آقایان هم می توانند از محصولات آرایشی استفاده کنند و آقایان نیز به لوازم های آرایشی نیاز دارند.

به همین خاطر این برند فارغ از جنسیت توانست طیف وسیعی از مصرف کنندگان را به خود جذب کند و مخاطب خاص خود را حفظ کند؛ برند ایو سن لورن سعی بر آن دارد که بر روی زیبایی های طبیعی هر فرد فارغ از جنسیت آنها تاکید و هر چیزی برای احساس زیبایی بیشتر نیاز دارید را فراهم کند.

برند لوازم آرایشی YSL

محدوده قیمتی برند لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی برند YSL

این برند با طراحی لوکس لوازم آرایشی و همچنین کیفیت بالای موادی که دارد، دارای محدوده قیمتی ۲۹ دلار تا ۲۱۵ دلار است، که این امر این برند را تبدیل به یک برند آرایشی لوکس کرده است.

قیمت محصولات آرایشی برند YSL

پر فروش ترین محصولات برند ایو سن لورن YSL

از محصولات پرفروش این برند که مورد توجه اینفلوئنسر های زیبایی در سراسر دنیا قرار گرفته است می توان به لیپ گلاس یا برق لب Rouge volupte و مداد چشم ضدآب Dessin Du reg اشاره کرد که کیفیت بسیار بالایی دارند.

معروف ترین محصولات برند YSL

برند تام فورد Tom ford

اگر از علاقه مندان به دنیای میکاپ و محصولات مراقبتی پوست هستید، حتما اختصار برند تام فورد با نام TF به چشم شما مشاهده و آشنا به نظر می رسد ، این برند لوازم آرایشی در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و در کمترین زمان ممکن قادر به کسب موفقیت های متعدد در زمینه صنعت زیبایی شد ، برند تام فورد با در نظر گرفتن نیاز مخاطبین و همچنین استفاده از مد های رایج توانست محصولات خود را تبدیل به یکی از پرفروش ترین لوازم های آرایشی کند و تبدیل به یکی از غول های زمینه ی تولید محصولات آرایشی شود.

برند لوازم آرایشی Tom ford

طراحی خاص محصولات برند تام فورد، عامل موفقیت این برند! محصولات آرایشی تام فورد تبدیل به ترکیبی از مدرنیته و لوکس بودن ، ارائه شد و با توجه به مبنایی که داشت توانست مورد توجه سلبریتی های بسیاری نیز شود؛ از دیگر مزیت های محصولات برند تام فورد نوع بسته بندی و پکیجینگ آنان است که ارتباط زیادی با فروش بیشتر این برند دارد، بازه قیمتی این برند با محدوده قیمتی برند های لوکس مانند کوکو چنل و همچنین YSL برابری می کند که بازه قیمت تقریبی ۲۹ دلار الی ۱۹۰ دلاری دارد.

تام فورد معروف ترین برند لوازم آرایشی

پر فروش ترین محصولات از برند تام فورد

از محصولات این برند ک در بازار یافت می شودد می توان به پودر فیکس Skim ILLuminating powder Duo و کرم پودر کاور بالای Shade and ILLuminate Soft Radiance Foundation اشاره کرد.

برند استی لادر Estee Lauder

برند استی لارد با پیشینه تاریخی و همینطور سبک تمایزی که به نسبت برند های لوازم آرایشی رقیب دارد، توانسته است تبدیل به یکی از محبوب ترین و همچنین پرطرفدار ترین برند های محصولات آرایشی در سراسر دنیا شود؛ این برند از سال ۱۹۴۶ شروع به فعالیت در عرصه تولید لوازم های آرایشی و محصولات متنوع آرایشی بهداشتی کرد و در حال حاضر در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا ، شعبه فعال دارد.

برند استی لادر

کیفیت برند استی لادر

کیفیت مرغوب این برند آرایشی و کاور بالای محصولات باعث شده تا بسیاری از افراد مختلف و آرایشگران از استفاده محصولات این برند لوازم آرایشی، رضایت بالایی داشته باشند و این برند تبدیل به یکی از پر فروش ترین برند های آرایشی تبدیل شود، همچنین رده قیمتی محصولات استی لادر به نسبت دیگر لوازم آرایشی گران قیمت از ، قیمت کمتر برخوردار است؛ محدوده قیمتی این برند از ۱۱ دلار شروع می شود و تا سقف قیمتی ۱۵۰ دلار ادامه دارد که با توجه به رده قیمتی برند های لوکس از قیمت کمتری برخوردار است.

پر فروش ترین محصولات استی لادر

از معروف ترین لوازم آرایشی های برند استی لادر می توان به کانسیلر و زیر ساز های آرایشی آن اشاره کرد، که این برند را تبدیل به برندی پرفروش کرده است.

برند آرایشی مک MAC cosmetics

برند مک کازمتیک یکی از نام آشنا ترین برند های موجود در صنعت آرایشی است که از شاخص ترین و معروف ترین برند های آرایشی دنیا محسوب می شود، این برند از سال ۱۹۸۴ فعالیت خود را توسط دو موسس خود در لوازم آرایشی شروع کرد، و از ابتدای شروع فعالیت توانست تغییر عظیمی را در صنعت زیبایی رقم بزند.

مک ازجمله قدیمی ترین برند های لوازم آرایشی جهان

برتری برند مک MAC به نسبت دیگر برند های آرایشی

از مزیت های این برند آرایشی می توان به تنوع بالای رنگ ها و پیگمیشن بالای آن اشاره کرد، که با توجه به سلایق مختلف طراحی و تولید شده است، برند لوازم آرایشی مک برای میکاپ آرتیست های حرفه ای بهترین گزینه محسوب می شود؛ چرا که این برند دارای کیفیت خوبی به نسبت برند های موجود در بازار است و در بین برند های آرایشی رده بالا دارای طیف قیمتی مناسبی است.

برتری برند لوازم آرایش مک نسبت به دیگر برندها

برند هدی بیوتی Huda beauty

از دیگر برندهای معروف آرایشی می توان به هودا بیوتی اشاره کرد که در سال های اخیر غوغا به پا کرده است، این برند معروف آرایشی توسط خانم هدی کتان در سال ۲۰۱۳ تاسیس و راه اندازی شده و از شهرت خوبی به خصوص در خاورمیانه برخوردار است. 500 Internal Server Error

500 Internal Server Error