دانستنی های مو5430۱۴۰۲/۹/۲۰
ترند مو پاییز 2023

ترند مو پاییز 2023

ترند ترین مدل های مو برای پاییز ۲۰۲۳ را در رویاشو پیدا کنید! هنگامی که به ملاقات دوستانه و یا قرار کاری می روید، یکی از اولین المان هایی که در استایل شما به چشم میخورد، مدل موهایتان است. مدل موی شما، چیزهای زیادی در مورد شما میگوید، اینکه چه خلق و خو و سلیقه ای دارید و اینکه چه فعالیت هایی در طول روز دارید.

مدل موهای شینیون کرده و استایل شده می تواند نشان از حوصله شما و یا اهمیت شما درباره ی آن قرار کاری و دوستانه باشد، و یا موهای کوتاه کراتین شده می تواند نشان از جدیت شما و شخصیت مسئولیت پذیریتان باشد. رنگ موهای فانتزی بر روی موهای شما می تواند نشان از خلاقیت درونی شما باشد، در واقع مدل موی شما قسمتی از زبان بدن و استایلتان است که به صورت ناخودآگاه می تواند بر روی طرف مقابلتان تاثیر گذار باشد.

با توجه به اهمیت مدل مو در استایل، قصد داریم در این مقاله از رویاشو به ترند ترین مدل موهای سال ۲۰۳۳ بپردازیم، تا شما بتوانید بهترین نوع مدل موی خود را با توجه به فرم صورت و سلیقه تان انتخاب کنید. همچنین اگر از مدل مویی که در حال حاضر دارید، خسته شدید و به فکر ایجاد تنوع در استایل و مدل موهایتان هستید، به شما پیشنهاد میکنیم تا از مدل موهای ترند در این لیست در وقت بعدی آرایشگاهتان انتخاب کنید.

این لیست از مدل موها، مدل های شیک و جذابی هستند که برای ایجاد تنوع و دادن ظاهری شیک برای شما می توانند مفید باشند، پس اگر شما هم قصد استایل کردن موهای خود را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

جذاب ترین مدل مو زنانه

مدل موی کوتاه کروکات Crew Cut

این مدل مو را میتوان ازجمله محبوب ترین مدل مو زنانه سال دانست! با توجه به اینکه سبک مدل موهای تینیجری در امروزه بسیار مورد پسند بانوان قرار گرفته، مدل مو کروکات را می توان یکی از مدل های محبوب در سال ۲۰۲۳ محسوب کرد.

این مدل مو از سبک مدل موهای کوتاه است که امروزه طرفداران مختص به خود را جذب کرده. در مدل مو کروکات، موها در سراسر سر کوتاه می شوند، اما موهای قسمت جلوی سر از پشت سر و طرفین بلند تر هستند؛ به این صورت که اگر قد موهای پشت سر را سه سانت در نظر بگیرید، قد موهای قسمت جلوی سر پنج الی شش سانت در نظر گرفته می شوند. این مدل مو برای افرادی دارای فرم صورت کشیده دارند مناسب است و به افرادی که فرم صورت قلبی و یا مثلثی دارند توصیه نمی شود.

مدل مو دابل باب Double edged bob

از مدل موهای پرطرفدار سال ۲۰۲۳ مدل مو دابل باب بشمار میرود. مدل موی دابل باب که به مدل مو باب گلوله ای نیز شناخته می شود، یکی دیگر از مدل های شیک و معروفی است که علاقه مندان خاص خود را به دنبال دارد. این مدل مو مانند مدل موی مولت و یا دنباله دار، دارای پشت موی بلند تری به نسبت موهای جلوی سر است و با مدل موی باب کلاسیک به طور کلی فرق دارد.

مدل موی دابل باب به این صورت است که در جلوی صورت چتری ها با مدل باب کوتاه می شوند و پشت مو قد بلندتری به نسبت چتری ها دارند، این مدل مو با تفاوت قدی که بر روی موهای شما ایجاد می کند باعث حجیم تر نشان دادن و بلند تر نشان دادن موهای شما می شود.

اگر موهای فر دارید، این مدل مو برایتان مناسب نخواهد بود و حتما برای استایل دادن به این مدل مو می بایست از سشوار استفاده کنید؛ در غیر این صورت موهای شما در این مدل مو ظاهری آشفته خواهد داشت. این مدل مو با ظاهری فرانسوی که به چهره ی شما خواهد داد، شمارا تبدیل به یک خانم با چهره ای فانتزی خواهد کرد، که زدن یک رژ قرمز می تواند استایل شمارا کامل کند.

مدل مو دابل باب

مدل مو پیکسی کات pixie Cut

جذاب ترین مدل مو برای ایجاد تنوع، مدل مو پیکسی کات بشمار میرود. قد موها در این مدل مو، از مدل مو کرو، کمی بلندتر است و به گونه ای کات می شوند که قد موها به صورت لایه ای به سمت جلوی صورت بلند تر می شوند.

مدل موهای پروانه ای butterfly hair

از مدل موی شیک و دخترانه مناسب با سن های تینیجری میتوان به مدل مو پروانه ای اشاره کرد. مدل موی پروانه ای یکی از مدل موهایی است که اگر شما به دنبال کم سن نشان دادن خود هستید، می توانید این مدل را امتحان کنید. همچنین اگر موهای بلندی دارید این مدل مو یکی از مناسب ترین و زیباترین مول موهایی است که به شما در رویاشو پیشنهاد میکنیم.

مدل موی پروانه ای بی شک یکی از ترند ترین مدل موهایی است که شما می توانید آن را امتحان کنید، این مدل موی ترند ظاهری شبیه به مدل موی لیر دارد، اما با این تفاوت که با ایجاد قد لایه های کوتاه تر به صورت شما قاب می دهد و چهره ی شما را بیبی فیس تر نشان می دهد. مدل موی پروانه ای با یک سشوار ساده می تواند استایل شود و ظاهر شیکی را به استایل شما بدهد.

مدل مو پروانه ای

مدل موی شگی The shaggy bowl

مدل موی مختص خانم های جسور را باید مدل موی شگی معرفی کرد. استایل موی شگی، از مدل موهای هالیوودی است که در سال ۲۰۲۳ دوباره به دوره اوج خود بازگشته است؛ این مدل مو یکی از مدل موهای ریسکی است که اگر روحیه جسورانه ای دارید، می توانید آن را امتحان کنید.

در این مدل مدو، لایه ی مو ها با قد کوتاه به گونه ای روی هم قرار می گیرند که ظاهری کلاسیک به موهای شما می بخشند، مدل موی شگی می تواند به روی هر قد مویی که شما بخواهید اجرا شود؛ مهم نیست قد موهای شما کوتاه و یا بلند است، این مدل مو طبق قد موی دلخواه و درخواستی شما قابل اجراست؛ اما اگر بخواهیم مدل موی شگی را بر روی یک نوع قد مو پیشنهاد کنیم، پیشنهاد رویاشو به شما قد موی کوتاه است چراکه ظاهری پرپشت تر به موهای شما می بخشد.

آرایشگران با چتری های گردی که بر روی این مدل مو اجرا می کنند، لایه بندی خاصی را از پشت تا جلوی سر شما انجام می دهند، ناگفته نماند کوتاهی موی شگی یکی از مدل موهایی است که نیاز به تبحر بالای آرایشگر شما دارد؛ این مدل مو پس از محبوبیت بسیار در دهه ۷۰ که توسط بسیاری از استایلیست های معروف انجام می شد، دوباره در سال ۲۰۲۳ محبوبیت خود را بدست آورده است.

مدل موی مید یا متوسط Mid lengh hair

مدل موی مید، پیشنهاد رویاشو به صورت های کشیده و خانم های شیک پسند است. اگر موهای بلند شما، توسط رنگ مو آسیب دیده و یا درگیر موخوره شده است، کوتاهی به سبک مدل موهای قد متوسط می تواند به شما، موهای سالم تر با ظاهری شاداب تر ببخشد؛ همچنین اگر فرم صورت شما کشیده است و یا دارای فرم صورت مستطیلی هستید، مدل موی مید می تواند سبب جذابیت دو چندان صورت شما شود.

مدل موی مید هیر دارای انواع کات های متفاوت است که بسته به قد مو و سلیقه دلخواهتان میتوانید آن را انتخاب کنید. در این سبک از مدل مو، برش هایی در موهای شما با قد متفاوت انجام میشود که این برش های می تواند مدلهای متفاوتی داشته باشد، برای مثال موهای جلوی صورتتان می تواند از موهای پشت سر شما قد بلند تری داشته باشد.

رسیدگی به این مدل مو بسیار ساده است و تقریبا با هر مدلی می تواند استایل شود و با زدن چند گیره به موهایتان می توانید از این مدل موی زیبا استایلی زیبا نیز بسازید.

مدل موی لیر Layer

مدل موی همیشه مد برای بانوان سخت پسند است. مدل موی لیر، یکی از مدل موهایی است که همیشه در صدر جدول مدل موهای ترند خودنمایی می کند، این مدل مو از دهه ۷۰ در اوج جدول استایل های ترند مو نشسته و تا به حال همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است، مدل موی لیر برای قد متوسط رو به بالا قابل اجرا است که بسته به مدل موی دلخواه شما می تواند لیرهای چتری نیز داشته باشد.

مدل موی لیر از آن دسته مدل موهایی است که استایل درست و کوتاهی متناسب آن با فرم صورت شما می تواند چهره ی شما را بیبی فیس تر نشان دهد. اگر موهای لخت و یا مواجی دارید، لیر از آن مدل موهایی است که همیشه بر موهای شما درخشان خواهد بود، اما اگر در مقابل موهای فری دارید، این مدل مو به خوبی بر روی موهای شما نشان داده نمی شود و باید برای استایل آن براشینگ انجام دهید که استفاده ی طولانی از سشوار و براشینگ می تواند سبب آسیب به موهای شما شود، در نتیجه این مدل را به شما پیشنهاد نخواهیم کرد و به جای آن اگر موهای فر و موج داری دارید، مدل موی پیشنهادی بعدی از مدل موهای ترند مختص به شماست.

مدل مو لیر

مدل موی کرلز popping curls

این مدل مو مختص بانوانی که دارای موهای فر هستند. نوبتی هم باشد، نوبت به استایل موهای فر می رسد، مدل موی فر، یکی از مدل موهایی است که از جذابیت آن نمی شود غافل شد و هر خانمی برای تنوع هم که شده این مدل مو را امتحان میکند.

مدل موی کرلز با کات هایی که ایجاد میکند سبب شادابی بیشتر و لطافت صورت شما خواهد شد، به خصوص اگر مدل موهای طبیعی شما فر باشد.

مدل موی موهاک Mohawk

جسورانه ترین مدل موی کوتاه زنانه معرفی شده است. مدل موی موهاک از آن دسته مدل موهایی است که ابتدا برای مردان بوده و سپس زنان جسور زیادی با کپی‌ کردن این مدل مو استایل خود را شکل دادند، این مدل مو به مدل موی پیکسی بسیار شباهت دارد، که دارای موهای کوتاه در اطراف سر و موهای بلند در بالای سر می باشد، این مدل مو بدون شک انتخاب زن های جسور است که میخواهند ظاهری متفاوت را تجربه کنند.

در نهایت توجه داشته باشید رعایت نکات محافظت از مو نیز بسیاری حائز اهمیت بوده و در زیبای شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نظرتان را بنویسید
ماسک مو خانگی

ماسک مو خانگی

ماسک مو خانگی و دست ساز یکی از انواع ماسک هایی است که برای تقویت مو و حتی رشد مو کاربرد دارد.

نکات مراقبت از موهای فر

نکات مراقبت از موهای فر

موی فر یکی از زیباترین انواع مو است که در کنار زیبایی، به مراقبت بیشتری نسبت به دیگر انواع مو احتیاج دارد.

بررسی علل ریزش مو

بررسی علل ریزش مو

ریزش مو در برخی موارد میتواند طبیعی باشد و در برخی موارد مشکلات جسمانی و کمبود ویتامین ها میتواند علل آن باشد. با مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات میتوانید از علت ریزش مو خود اطلاعات کسب کنید.

ترند مو پاییز 2023

ترند مو پاییز 2023

سالیانه شاهد تنوع در ترند مو هستیم؛ اگر به دنبال بروز شدن در زمینه زیبایی مو میباشید آشنایی با ترند مو در پاییز 2023 میتواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

آشنایی با نکات حفاظت از مو

آشنایی با نکات حفاظت از مو

ﺬﯾﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻧﻘﺸﯽ اﺳﺎﺳﯽ در رﺷﺪ و حفاظت از مو اﯾﻔﺎ ﻣﯿﮑﻨﺪ و وﯾﺘﺎﻣﯿﻦ ھﺎی زﯾﺎدی ﺑﺮای رﺷﺪ ﻣﻮھﺎ ﺿﺮوری اﺳﺖ. اﮔﺮ ﺑﺮای رﺷﺪ و ﺗﻘﻮﯾﺖ ﻣﻮھﺎ از اﻧﻮاع وﯾﺘﺎﻣﯿﻦ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ، دو ﯾﺎ ﺳﻪ ﻣﺎه طﻮل ﺧﻮاھﺪ ﮐﺸﯿﺪ ﺗﺎ ﻧﺘﺎﯾﺞ آن را ﻣﺸﺎھﺪه ﮐﻨﯿﺪ. اﯾﻦ ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﻌﻨﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺻﺒﻮر ﺑﺎﺷﯿﺪ