صفحه اصلی>بلاگ>نکات آرایشی>آشنایی با انواع فرم صورت
نکات آرایشی610۱۴۰۲/۱۲/۲۳
آشنایی با انواع فرم صورت

آشنایی با انواع فرم صورت

انواع فرم صورت

فرم های صورت بسیار متنوع هستند که با توجه به عرض، طول ، زاویه و انحنای صورت این فرم ها با یکدیگر متمایز می شوند؛ فرم های صورت متنوع نوع آرایشی مختص به خود و حتی نوع اکسسوری مختص به خود را طلب می کنند؛ همچنین نوع ابرو مناسب با فرم صورت میتواند تاثیر بسزایی در زیبایی شما داشته باشد. اگر شما هم علاقه به شناخت فرم صورت خود دارید و قصد دارید بدانید چه نوع آرایشی به فرم صورت شما بهتر دیده می شود، در ادامه با این وبلاگ از رویاشو با ما همراه باشید.

انواع فرم صورت

در شناخت فرم صورت می توانید مواردی همچون طول، عرض، انحنا و زاویه صورت خود را معیار قرار دهید و با توجه به آنها فرم چهره تان را تشخیص دهید. در ادامه به معرفی انواع فرم های صورت می پردازیم. فرم های صورت دارای انواع مختلفی از جمله فرم صورت گرد، فرم صورت قلبی، فرم صورت مربعی، فرم صورت بیضی و کشیده و فرم صورت مستطیلی می باشند که هر کدام آرایش و کانتورینگ مختص به خود را دارند.

فرم صورت گرد

افرادی که دارای صورت های گرد هستند ، چهره ای با عرض و طول برابر دارند، این افراد دارای نسبت پیشانی و چانه ی برابر با هم هستند ، صورت های گرد غالبا دارای صورت های نسبتا پری هستند ، اگر پهنای صورت شما با کشیدگی صورتتان برابری میکند ، به احتمال زیاد دارای صورتی گرد هستید، و باید تکنیک های کانتورینگ صورت های گرد را انجام بدهید.

فرم صورت مثلثی یا قلبی

افراد دارای فرم صورت قلبی و یا مثلثی ، پیشانی های گرد تری به نسبت چانه خود دارند، عرض صورت در صورت هایی با فرم قلبی متنوع است و از سمت پیشانی به سمت چانه کم می شود.

پهنای گونه های افراد دارای صورت های مثلثی و قلبی، از قسمت پیشانی کمتر و از قسمت چانه بیشتر است؛ در کانتورینگ صورت های قلبی نکته های ساده ای را باید رعایت کرد که رعایت این نکات سبب جذاب شدن بیشتر صورت شما خواهد شد.

فرم صورت مستطیلی

این نوع فرم صورت در چهره های مردانه بیشتر دیده می شود، مدل این صورت ها به گونه ای است که کشیدگی صورت از پهنای صورت بیشتر است و به اصطلاح فرمی مثلث مانند دارد، در صورت هایی با فرم مستطیل میبینیم که طول صورت از عرض صورت بیشتر از ۳ الی ۴ سانت است، معمولا صورت های مستطیلی دارای پیشانی و یا چانه ی بلند هستند.

فرم صورت بیضی

فرم صورت بیضی در قسمت پایینی صورت و چانه دارای زاویه ای گرد مانند است، به همین خاطر با فرم صورت بیضی فرق دارد، اکثر مدل های زیبایی دارای صورت های بیضی شکل هستند زیرا این فرم صورت از فرم های صورت ایده آل هستند، افراد دارای صورت بیضی دارای قسمت چانه بلندتری نسبت به باقی اجزا صورت دارند.

فرم مربعی

فرم صورت مربعی، به صورت هایی تلقی می شود که عرض و طول یکسال با یکدیگر را دارند، اما به کلی با فرم صورت های گرد فرق دارند چرا که در قسمت های چانه و یا فک هیچ انحنا و زاویه ای را نمایان نمیکنند، فرم های صورت مربعی چندان متداول نیستند و در افراد کمی این فرم از صورت دیده می شود.

تشخیص نوع فرم صورت

تشخیص نوع فرم صورت

چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهیم؟ با اینکه فرمول ها و فیلتر های متفاوتی امروزه برای تشخیص فرم صورت وجود دارد، شما می‌ توانید برای پیدا کردن مدل و فرم صورت خود موارد مختلفی را در نظر بگیرید، برای اینکار ابتدا باید موهای خود را بدون در نظر گرفتن فرق، ببندید؛ می توانید با استفاده از یک تل موهای خود را به سمت بالا از صورت خود کنار بزنید سپس با توجه به اندازه های صورت موارد زیر را در نظر بگیرید:

فرم صورت بیضی

اگر پیشانی شما پهن تر از قسمت چانه صورتتان است و گونه ها برجستگی مناسبی دارند، صورت شما فرم بیضی دارد.

فرم صورت گرد

اگر عرض صورت شما به طور کلی از طول آن پهن تر است و در اطراف گونه ها صورت عرض بیشتری پیدا می کند، صورت شما جز فرم گرد می باشد.

فرم صورت کشیده

اگر پیشانی صورت، استخوان های گونه و چانه ی شما دارای عرض یکسانی است، فرم صورت شما جز صورت های کشیده محسوب می شود.

فرم صورت های مربعی

گر پیشانی شما و استخون های گونه و فک صورتتان دارای عرض یکسانی از هم هستند، فرم صورت شما مربعی است.

فرم صورت الماسی

اگر صورت شما در قسمت پیشانی باریکتر از قسمت شقیقه هاست و به صورت محسوسی زاویه دار است، صورت شما جز صورت های الماسی می باشد.

بررسی نوع خدمات زیبایی مناسب فرم صورت

در این وبلاگ از رویاشو در رابطه با انواع فرم صورت و نحوه ی تشخیص آنها صحبت کردیم، در قسمت وبلاگ های سایت رویاشو می توانید وبلاگ های متفاوتی را در رابطه با آرایش مختص با انواع فرم صورت و همچنین مدل موهای مناسب با انواع فرم صورت را مطالعه کنید، همچنین آپدیت ترین مطالب مفید را در رابطه با آرایش و سلامت صورت و بدن را می توانید در وبلاگ های سایت رویاشو پیدا کنید و اطلاعات خود را در رابطه با مد های زیبایی و استایل های روزانه بالا ببرید؛ در سایت رویاشو می توانید از سالن های زیبایی مطرح شهر و خدمات آنها اطلاع کسب کنید، پس اگر به دنبال یک سالن زیبایی مطرح برای انجام خدمات زیبایی ناخن، میکاپ یا مژه میگردید، این سایت مخصوص شماست!

نظرتان را بنویسید
سالن زیبایی شهرک گلستان ، معرفی بهترین ها
۱۴۰۳/۱/۱۷

سالن زیبایی شهرک گلستان ، معرفی بهترین ها

سالن های زیبایی شهرک گلستان زیاد و متنوع هستند و بانوان، خانم ها و دختران می توانند از تمامی خدمات زیبایی و آرایشی مثل میکاپ صورت، آرایش عروس ، تتو ، پاک کردن تتو

آشنایی با انواع فرم صورت
۱۴۰۳/۱/۱۷

آشنایی با انواع فرم صورت

با شناخت فرم صورت خود میتوانید نوع میکاپ، فرم ابرو و تمام موارد زیبایی را خیلی اصولی تر و زبیاتر انجام دهید.

خطرات استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته
۱۴۰۳/۱/۱۷

خطرات استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته

استفاده از لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته، ممکن است شما را دچار بیماری های پوستی کند.

انواع آرایش عروس
۱۴۰۳/۱/۱۷

انواع آرایش عروس

آرایش عروس یکی از مهم ترین المان هایی است که در مراسم عروسی حائز اهمیت میباشد.

پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی
۱۴۰۳/۱/۱۷

پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی

پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی در سال های اخیر کدام برندها بوند؟ کیفیت کدام برند ها بالاتر بوده است؟